måndag 25 februari 2013

Inte långt kvar nu...

Om en vecka har jag flyttat de flesta av mina saker. Om en vecka har jag lite mer ordning på hur det kanske kommer bli, om en vecka sitter jag nog här i den här soffan igen och planerar för hur jag ska göra dagen efter. Om en vecka och två dagar kommer Skrutten och jag sova där i den andra lägenheten för första gången. Undrar hur det kommer att kännas?
Just nu är jag ganska så stabil, det känns ok och fint. Idag så gick M och Skrutten till kompisar, jag kom också. Vi kunde på ett fint sätt sitta alla vid samma bord utan att det blev märkligt eller ansträngt. Det ger en fin känsla. Dessutom var det nästan nästan vår i luften. Jag tror att det här kommer gå bra!
Hunden kommer självklart att få följa med!
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar