måndag 11 februari 2013

Nya tag

I detta nya, röriga och jobbiga finns ju också kraft!
Jag känner mig lite som en tonåringen, full med motstridiga känslor, massor med känslor!

Vad kommer att hända? Vart kommer vi att befinna oss om ett halvår?

Jag skrev tidigare att jag var oroligt över att inte orka. Att inte orka göra ett nytt hem. Men nu när jag tänker på det är risken för det minimal. Några motstridiga känslorna jag har är att samtidigt som jag är rädd så in i norden att skrutten skall må dåligt och rädd att inte själv finna ro, så är jag samtidigt glad över att få göra om, göra något på ett annat sätt, att bli en starkare person. En del av detta är att få skapa ett eget rum, ett nytt hem.

Lite konsumtion blir det nog men mest är det saker jag får och saker jag redan har som kommer finnas i nya lgh.

Här är några exempel på nya grejer jag är sugen på att inhandla!

Lampan och kuddarna är från Åhlens resten från Lagerhaus. Inte så mkt färg? Resten av det redan ägda och ärvda har massor med färg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar