tisdag 23 oktober 2012

Småförkyld

Jag, sambo och lille A är småsjuka mest hela tiden känns det som. Mina muskler är sega och jag är småsnuvig hela veckor, och har varit det hela hösten. Det gör inte så mycket, men längtar nästan efter en dunderförkylning med feber så jag får sova bort allt och sen bli frisk och pigg. Men det verkar inte komma.

Lille A har varit hemma sjuk, hen deckade just i sin puff (beanbag). Sambon som varit hemma och VABat med A är bort i Uppsala på hockey, så jag har lägenheten för mig själv.

Jag håller på att samla min energi till att plocka undan lite... Tvätt som hängt på tork i två veckor, tvätt i torktumlaren (legat några dagar) och tvätt i tvättmaskinen (tvättmedlet tog slut så den är fortfarande otvättad)  skall tas om hand... ja och middagen. Vi har dealen, en lagar den andra tar undan. Jag lagar sällan maten, men plockar desto oftare undan. Sen ska jag dricka te!

Dags och samla ihop sig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar