måndag 15 oktober 2012

En liten presentation

 När en börjar skriva blogg tycker jag att det är trevligt att ha en liten presentation.
Jag skriver om det jag gör och det jag tänker. Jag gillar bilder och älskar att det går att ta fina bilder med telefonen, och det är med min ärvda, "svartupplåsta" (vilket medför en del buggar) och lite trasiga Iphone som bilderna i bloggen är tagna med. Jag älskar bilder och roliga små saker. Jag kommer skriva om min fina familj, min underbara häst och om det jag gillar och säkert det jag inte gillar...


Hemma hos oss bor förutom jag


Världens finaste skrutt



Min fina sambo och skrutts pappa







Här bor också en massa saker...
T.ex så mycket småbilar att det blir trafikstockning och kö






Och en och annan  filur...
så en aldrig känner sig ensam!


Inte så långt från oss ligger denna underbara stuga!
Vårat land, vår hyrstuga som är fin och jag sover där även
fast jag är mörkrädd!


Och i samma område bor det finaste man kan köpa för pengar,
nämligen en helt fantastisk häst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar