fredag 14 december 2012

Blogg eller inte...

Ja det är frågan. Jag gillar ju att skriva och gillar att läsa bloggar. Finns så många fina, bra och modiga bloggande tjejer som skriver om lättsamma, roliga, tunga och smärtsamma upplevelser och tankar.
Jag tänker också att en blogg tar tid, utrymme och engagemang.

Det handlar också om att skapa sig själv, eller en bild av sig själv. Just nu är jag i en förändring,  lite ett vägskäl i livet. Kanske är det en stor förändring kanske inte... Jag är inte beredd att skriva om det... än.

Det jag vet är att jag har inte bråttom, tänker inte göra några hastiga rörelser utan för en gång skull låta saker ta sin tid och låta dem lösa sig när tiden är inne. Det är inte samma sak som att inte vara närvarande och beslutsam.

Jo i denna process vill jag nog ha bloggen, skriva i den och läsa mina gamla inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar